Jag är kär i denne killen asså......

Det här är Johnny Depp's efterträdare. Han är det nya tillskottet i filmvärlden, hittills okänd men fick huvudrollen i Disney-filmen Prom (2011), jag har bifogat stream-länken till den filmen här på bloggen i ett tidigare inlägg. Han GÖR den filmen. Nu spelar han in Dark Shadows med Johnny Depp - ja, de delar samma roll i filmen. Undrar varför? :S
Hans namn är Thomas McDonell, född 1986. Svårt att säga vem som var snyggast om man jämför med Johnny Depp i samma ålder. Han har precis fått rollen som Johnny Depp's yngre jag i nästa Tim Burton-film "Dark Shadows", så ja - han har nog en lysande karriär framför sig nu.
Johnny Depp är fortfarande kungen såklart, men här har vi en yngre version för oss som kanske inte vill dregla över en man som börjar närma sig 50 nu. Den här generationen behöver en egen Johnny Depp, right? :P
Synd bara att både Thomas och Johnny klipper håret för Dark Shadows... men jag tror det blir bra ändå. Men tydligen skulle Johnny bli riktigt ful i rollen, återigen (har sett några få bilder bara). Det är väl en balansgång. Ya can't be pretty all da time!


I LOVE HIM! Från mig till Thomas McDonell:



LMFAO!! xD




1 moa:

skriven

Men wow!

2 Julia:

skriven

Kan hända men Johnny Depp är och förblir den bäste, även om han är 48 ;) Och jag är själv 35 år yngre än honom, hehe ;) Löwe him <3

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden