Polisen klampa in i min lägenhet och frågade efter mig!

Igår förmiddag... Skrämde livet på hela hushållet, ingen kunde förstå vem som hade gjort vad. Sjuka var vi ju också allihopa. Tankarna for i huvudet tills han till slut sa till mig att han hade tråkiga nyheter, att min pappa hade dött och jag var hans närmaste släkting, förutom min bror.

I med att jag är närmast anhörig så måste jag ta hand om begravningen. Mitt i livet. Jag ska till Trollhättan och Stockholm nästa vecka. Sedan åker jag till Los Angeles i början av Juli. Ska skriva klart mitt manus innan jag åker till LA. Var tog tiden vägen?

Rest in Peace, pappa!
1 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

Oj, jag beklagar sorgen! Inget vidare besked det där ju.



svar: Oj vad coolt! Sånt där är lite ballt faktiskt och det där med pennan... jag måste säga att jag hade en samling med olika kändisars vattenflaskor ett tag. Eller samling och samling, det var väll ungefär 5 stycken. Men sen behövde jag typ 5 spänn vid ett tillfälle så jag pantade dom hahahha :P

It was the right thing to do :P



Jag är likadan och kan du gissa hur galet förälskad jag var i Angel eller? :D



Det är en sann historia faktiskt. Började skriva den som projektarbete under mitt tredje år på gymnasiet och när jag sen tog studenten så kände jag att jag ville avsluta den. Jag är perfektionist när det kommer till skrivande så det har tagit ett tag att skriva den.

Wow, det låter ju inte dumt. Har du tryckt dom också? Kanske kan få köpa ett ex av dig isåfall?



Kram

2 Spystina:

skriven

Hej ha en bra dag.

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden