Grattis till mig! Fyllde 21 i Fredags!

Varken orkade eller brydde mig om att gå in på bloggen. Så blev allt änna stressigt efter det, så blev inget fram tills nu heller. Och jag har fortfarande ingen kamera, så inga bilder ännu. Men hoppas på att köpa en nikon j1 när sommaren närmar sig. Så jag kan ta riktiga bra bilder i LA utan att behöva bära med mig värsta klumpen till kamera.
Ett plus är att nu är jag 21 och jag får dricka i Californien, inte för att jag dricker. Men endå, förra året ville jag beställa en cosmopolitan som var godare än jag nånsin smakat. Så kunde jag inte, utan fick smaka av de andra som var över 21.
Men ni vet ju att jag är classy, jag dricker inte mer än några suttningar sen ger jag bort drinken till närmaste fyllesnubbe.

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden