Fick åka till akuten...

Och har nu legat inne i två och ett halvt dygn. Har haft datorn med mig men magsmärtorna har varit för starka för att kunna skriva i bloggen. Fick sådana hemska biverkningar på morfinet, så hade extrem migrän i ett dygn, och spydde så fort jag rörde mig minsta lilla. Morphine is bad...
Nu har jag fått en annan smärtstillande, men hungern de har försatt mig i, har bytt ut den tidigare smärtan mot hungersmärtor i hela magen.
Jag kan inte längre sova bort det, för allt på min sömn bank är slut efter att ha sovit hela förra dygnet i streck(med korta kiss/kräkpauser).
Trodde aldrig jag skulle få ligga på sjukhus i hela mitt liv. Men här jag! Troligen Blindtarmsinflammation... :/
PS! Om någon har något som helst tips hur man minskar hungern när man varken får dricka vatten, äta eller ta tabletter, säg gärna till?

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden