Vilket make-up märke ska jag köpa av?

Det spelar ingen roll om det är ett dyrt märkes-märke, utan jag vill ha det bästa. Jag har provat de flesta foundations av den billigare sorten, de funkar skit på min hud. Antingen fyller de porerna så man blir prickig på näsan, eller så rinner den av runt munnen när jag dricker.
Clinique funkar inte heller för mig. Jag behöver en foundation i fast form, men ingen mousse eller puder.
De ska vara anpassade för events där det finns mycket kameror.
Är MAC bra, tror ni?
1 Emma:

skriven

Mac tror jag på!

2 Ammey:

skriven

Prova någon av dem lyxigare typ dior elr nått sånt! Kram xoxo Ammeeyy

3 Erik:

skriven

Snygg header, hue gjorde du?

4 Janie Lee:

skriven

Tack, Jag beställde min header!

5 Bodypalace:

skriven

de som innehåller mest naturiga ämnen och mineraler? :)

6 felicia - fotokobran:

skriven

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden