Folk kommenterar mig bara när...

...jag skriver mina åsikter på bloggen. Till exempel om det är någon film jag inte gillar eller om jag snackar politik, har rätt starka åsikter på den fronten. Har märkt hur folk bara skriver till mig när det är arga på mig nästan. Förundransvärt. Det har varit så för mig sedan jag var 13 typ, på alla sätt och vis. Undrar mest varför jag är dömd till att vara den folk tar kontakt med när de är arga på mig.
Kanske för att jag är konfrontationsrädd och hatar att bråka. Livet kanske tycker att jag måste fejsa dessa rädslorna. Livet leker med mig. Grrr!
1 johanna:

skriven

svar: jag älsk/hatar juliet, hon är grym men jag vill inte att hon ska vara så hemskt mot sin pappa, han är ju så snäll!



Eller hur att David och Sarah borde va med i samma serie igen!! det hade varit epic, eller Eliza Dushku! så de blir lite faith buffy fajt igen ;)





Svar på sveriges top model: eller hur, jag blev förvånad när dom hade en photoshoot med janice dickinson liksom då kändes de bra gjor och att de tog kort i Linda vista sjukhuset ass ballt!



angående vampyrserierna:: jag tycker verkligen att alla vampyrserier utan buffy å angel är jätte dåliga och dom borde inte äns försöka, buffy var episkt och kommer alltid vara det bästa!



JA vi måste sprida Ringer kärleken!

2 johanna:

skriven

svar (på fler av dina kommentarer :) :

jaa jag hatar när de stängs ner, men jag har sett de du visade, men jag tycker verkligen Watchseries.eu är den allra bästa, och du har helt rätt Putlocker är lätt bäst, den funkar alltid bra och laddar fort, men de har börjat ta bort den mer och mer , hatar det!



haha tack! (angående profilbilden) jaa älskar det avnsittet, det är grymt!



Emma Stone är helt kklart en riktigt talangfull och awesome skådis, hon är som du sa verkligen en sån som visar sin personlighet och tar för sig fullt ut! Så det ska vara, sån talang!

Milla jovovich är dock också ass grym speciellt när hon spelar Alice i RE filmerna, ingen skulle gjort det bättre än henne!

3 beciell:

skriven

Om du vill ha chansen att vinna ett par Ray Ban solglasögon så läs mitt senaste blogginlägg ;)

4 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

skriven

Önskar dig en god natts sömn :)

Redan mars också, fy vad tiden går snabbt ibland så man börjar undra vad man egentligen gör hela tiden. Om exakt en månad och en dag fyller jag år, mer panik att hinna med det haha :D

Hoppas du haft en bra februarimånad och får en ännu bättre vårmånad :)

Oj ursäkta de blev lite långt inlägg

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden