1 Selma:

skriven

Jag läste i ett inlägg som du skrivit på en annans blogg om att du hade varit med i WCOPA 2011 och skulle jättegärna vilja veta mer om hur du tyckte att det var, eftersom jag själv har blivit utvald till att åka till L.A och representera Sverige i tävlingen i år inom kategorin modell. Jag undrar hur du tyckte Boot Campet i Sverige och i L.A var och om du tyckte det var värt att åka dit? Sedan undrar jag även hur du lyckades finansiera din resa och få tag på sponsorer osv. Hör gärna av dig till min mail och berätta lite om hur WCOPA var förra året och stämmer det att du ska delta i år igen? Då kanske vi kommer ses!:) Jag är nu mitt uppe i att försöka kontakta sponsorer och få ihop alla pengarna illa kvickt och skulle verkligen behöva höra från dig hur du gjorde förra året och hur du tänker göra i år. Detta blev en väldigt lång kommentar men som sagt, skulle vara jättehjälpsamt om du ville höra av dig till min mail och svara på alla frågor!:)

2 FlizanLizan:

skriven

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

3 Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska:

skriven

hej tjejen!

har ett påskerbjudande nu på bloggen :) såå kolla in :)

ha en fortsatt bra dag ♥

4 Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska:

skriven

hej tjejen!

har ett påskerbjudande nu på bloggen :) såå kolla in :)

ha en fortsatt bra dag ♥

5 Monia - mamma till Tuvalie:

skriven

var gärna med i min tävling om en fin älva från cristal.se innan den går ut. Bara några dagar kvar, och väldigt få deltagare så vinstchansen är stor :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/april/tavlingsdags-igen-vinn-alva-fran-cristals.html

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden