Vad har jag med mig hem idag?

Idag har jag varit och skrivit ut mitt första, riktiga "first draft" på 103 sidor. Så gött att hålla manuset i handen, känns mer verkligt då! Nu gäller det bara att sitta och rätta det extremt mycket! But I'm lovin' it!
Fick även ett stort paket idag! YAY!!!
Och vad är det i det tro?
Jo, det är ju en testpilot pryl ifrån Phillips, som jag fått via Smartson! Det är någon ny tandhygiens-pryl, som ska ersätta munskölj och/eller tandtråd. Ska prova den nu i några veckor, så får vi se hur det blir.
Phillips AirFloss heter den iallafall.
Ursäkta skitbilderna, de är tagna med min skitmobil Samsung Galaxy och min HP Mini dator som tar sånna skitbilder. Man saknar allt tiden då man hade Mac och Sony Ericsson's Cybershot-telefon. Det var grejer det, men allt pajar ju till slut.
Kram på er alla!
1 danten89:

skriven

Jaså? :) :(

2 SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!:

skriven

Sv; Den blev inställd... Andra säsongen..

3 Cookiiie:

skriven

sv: Hahah :)

4 Johanna:

skriven

Jag tror det är stressen som gör det. annars hade magen hållit på efter tabletten jag tog, den blev mkt lugnare då.... så imorgon mår jag nog bättre :) bara låta bli och försova sig haha

5 ami:

skriven

Tack! jag gillar how I met you mother, the simpsons, big bang theory, biggest loser, dexter och criminal minds! den går fortfarande :D

6 Sandra:

skriven

Hihi jo hästar är mysiga djur! :) Klarar inte av en enda dag utan att sakna min häst.

7 Mia:

skriven

ja brukar göra "Dagens" ibland :D

8 martina:

skriven

sv: åh tack snälla snälla du! det betyder guld för mig! :D lots of love //martina

9 caroline:

skriven

Nice :D

10 Lova❤:

skriven

Sv: aa jo jag tycker också att det hade kunnat vara lite mörkare men men.

Vad har du för planer idag? :)

Kram❤

11 Monia - mamma till Tuvalie:

skriven

Missa inte bloggvärldens största goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Här hittar du den och massa andra härliga tävlingar:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

12 Spystina:

skriven

Hej ha en bra dag.

13 Pommez♥:

skriven

Så fin blogg du har♥

14 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Manus? Vad ballt! Vad är det för nått? Är det till skolan? nyfiken

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden