Klarar du av att se denna 2-min skräck kortfilmen utan att skrika?

Skräckfilmen som kommer traumatisera dig för alltid, och kommer få dig att aldrig vilja sova med lampan släckt igen. Helt otroligt att en kortfilm på bara två minuter kan göra så mycket. Skickligt gjord.
 
Vågar du?
http://data3.whicdn.com/images/1053764/large.jpg
 
...den är läskig...
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2014/01/Scared-Spongebob-Under-Cover.gif
 
Antar du utmaningen?
http://cdn.fearnet.com/sites/default/files/images/legacy/eol_images/Entire_Site/201047/Top10.jpg
 
 
En sista varning! Se den med en vän, i mörkret... 
 

Lights Out - Who's There Film Challenge (2013) from David F. Sandberg on Vimeo.

 

 

1 Chanelle:

skriven

:(

2 Sanna :D:

skriven

videon är ganska kul x'D!

Svar: Hahaha
Janilee

3 KassandraPalma:

skriven

fy helvete vilken läskig film! skrek rakt ut fastän jag är hes och det hördes inte så mycket hehe

4 Julia Müller-Sandvik:

skriven

Alltså... jag vågar inte! Inte förrän sambon har vaknat. Men Sanna tyckte den var kul? Är det ett skämt eller är den svinläskig på riktigt..?

Svar: Jag tyckte den var läskig iallafall. Den är rolig när man tittar andra gången, kanske, haha.
Janilee

5 Sofia :

skriven

Väntar fortfarande på det läskiga o äckliga......

6 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

Hoppas att helgen har varit bra och att veckan blir super :)

7 vanja:

skriven

jag vågar inte titta men jag vill haha :(

8 Mikxki:

skriven

Usch!

9 Anonym:

skriven

Fy fasen, och Linus hade sparat bilden på äcklet och satt där på mina privata bilder, skiträdd en gång til ju.

10 Rebecca:

skriven

Åh den där kortfilmen. Såg den i skolan på storbild och vi satt på golvet. Ingen blev rädd i klassen, medans när jag såg den hemma blev jag livrädd!

Svar: Haha, ja, det har och göra med på vilket sätt man ser den!
Janilee

11 emma:

skriven

haha

12 maria at inredningsvis:

skriven

Haha fan så mycket bätre än sugande Paranormal Activity :) hoppas att solen lyser lika fint på er som här i GBG

Ny post ute...Het pastellfärgad dekor :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden