Ironiskt att min celeb-crush är tsm med den som liknar mig mest...

Jag liknar Phoebe Tonkin läskigt mycket, och nej, jag tycker inte hon är snygg alls, så det har inte med arrogans att göra, eller att jag skulle vara självgod.


Det ironiska är att jag fick precis veta att hon är tillsammans med min nuvarande celebrity-crush, Thomas McDonell. Vet inte om det är sant, men det är ändå helt sjukt.
Och en helt annan sak, angående Phoebe Tonkin som spelar bad girl "Faye" i The Secret Circle. Eftersom vi är så lika lika och Faye egentligen inte är ond men vill gärna vara det. Jag skulle kunna spela hennes syster som kommer till stan, och låtsas vara god men egentligen är ond, for real. Ska säga det till min manager i LA, han kan försöka fixa det. Vore awesome!
1 Victoria:

skriven

Vad glad jag blev för dina kommentarer! :)

1. Shit vad coolt att vara manusförfattare och skådespelerska!! Verkligen fräckt! Önskar att jag var bra på sånt också.

2. Eller hur! Den filmen är så himla himla bra! Och jag tycker också att fler borde se den, så himla många som inte ens hört talas om den!

3. Nya Zeeland <33333 Känner också en därifrån, en kompis pappa är därifrån och dom har precis kommit hem därifrån efter att ha varit där i över en månad, så himla avis!!

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden