Mamma aka min manager har övertalat mig...

Till att jag måste blogga om varje steg jag tar till LA. Nästa gång är i sommar för lite skådespeleri på WCOPA 2012. Såklart! Going back! WCOPA är bäst! Skulle åkt dit även om jag var superstjärna, bara älskar viben. Rekommenderar alla varmt att söka! För sent för detta året tyvärr, alla platser för Sverige är satta för 2012. Men 2013 kan du söka till hösten. Do it!
Förhoppningsvis stannar jag där efteråt. Men det kan hända att mitt Diversity Visa inte kommer förrän i september, så då får jag åka hem emellan. Man får ju inte vänta på sitt Green Card i USA på ett turistvisum. Då kastar dem ut mig utan att låta mig tillbaka in på två år. Suger fett!
(Sorry att jag skriver massa nu, såhär mitt i natten, men det är Oscarsgalan och jag behöver underhålla mig själv i de tråkiga stunderna.)

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden