Oscarsgalan awesome än så länge...

Men mitt huvud dunkar. Sov dåligt förra natten, jobbade hela dagen stenhårt. Sedan måste jag sitta och vänta 8 timmar innan ens galan börjar. Men, men, staying strong.
Hopelessly devoted to you, dear Oscar. En dag ska jag ju vara på denna magiska marken själv. Har ju iochförsig varit där själv, utanför. Men inte samma grej.
1 Lina:

skriven

Oscarsgalan är helt super i år!

2 Bodypalace ¸. • * ¨ * • ☆:

skriven

Ja men eller hur finns många bra unga. De äldre lever bara på gamla meriter. Men samtigt kan jag inte så många unga skådisar, typ dom från harry potter, twillight. Flickan i True Grit kunde vinna en tycker jag haha!



Oj, ja det kan hända mycket med ens kropp under tonåren. Bra att du nu är nöjd i alla fall :) Skådis säger, coolt! Då kan jag passa på att fråga en fråga som jag hoppas du inte finner opassande. Många har ju fördomar om skådisar ligger med ressigörer för att få roller. Nu säger jag inte att du gör det men om du rör dig i branschen och kanske har kolegor eler andra skådisvänner, hur är det märker man att det förkommer sånt?



Och din kommentar om propagandainlägget svarade jag på i bloggen ;)

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden