Är så glad över mina sponsorer! Här kommer första!

Och alla dessa saker jag fått, det finns så goda människor där ute!
För det första fick jag denna snyggingen från Gul, med Swarovski-kristaller i och en unik gravering på baksidan där det står "Access To Hollywood". Så med andra ord om jag bär denna klockan kommer jag få garanterad "access to Hollywood", jag kan bära den som en lyckoamulett i LA i Juli. Tack för den!
 
Och så här glad blir jag med klockan på armen, den är UR-snygg(jag är Göteborgare, excuse me):
1 Sanna:

skriven

SV: Ja, det hoppas jag också! :)

2 Nancy - Foto, Kompisar, Vardag:

skriven

Hej!
Har gjort en recension om filmen "Not another teen movie"!
Har du sett den? Kommentera gärna isåfall vad du tycker om den. :)
Direktlänk: http://nancyochjag.blogg.se/2012/june/not-another-teen-movie-recension.html#comment

KRAM!

3 M- början på en familj:

skriven

sv ; Ja visst blev det fint!

4 Nancy - Foto, Kompisar, Vardag:

skriven

Sv; Jasså! Nej, det har jag inte :/ Det måste jagju göra :D

5 I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Hahhahah ursnygg!!! :P Den var bra - men du har rätt för det var den.

svar: Åwh, det var samma för mig. Gick ju Journalistik/Media och mycket av den utbildningen gick ut på att skriva artiklar och krönikor och dom var en ren mardröm för mig. Det ska ju inte ta så lång tid att skriva en - men jag satt och nötte dom. Läste igenom, ändrade lite, läste igenom, la till, läste igenom osv osv. Jag käkade upp varenda cm av mina naglar och bet sönder varenda penna jag hade. :P Var alltid sen med arbetena.

Ja om Niclas typ sprider min bok vidare så kanske jag tillslut vågar skicka den till ett förlag om de tycker om den. Eller jag vet inte, det är nog som du skriver - man lär sig tillslut att våga.
Gud vad härligt det måste kännas att veta att den personen läser det? Att det finns en möjlighet att det kan bli något stort av det :)

6 Bella:

skriven

Sv; Man får tackar så mycket! Vad spännande att flytta, jag skulle vilja bo i Sthlm faktiskt, men än så länge går jag gymnasiet och får stanna ett år till :) Lycka till med ditt också!

7 Annika:

skriven

SV: tack :)

8 Nancy:

skriven

Sv; Super! Vad sa du att den hette? Hahah..

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden