Åt nyss en vitlöksklyfta!!

Fy fasen!
Men jag gjorde det i ren desperation efter att jag upptäckt en krypande fästing på mitt operations-ärr... Nu stinker munnen och smakar äckligt. Men det var inte tänkt att det skulle vara gott, bara nödvändigt.

1 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Skojar du? Jag älskar hela din kommentar. Du är nog den enda personen som jag skulle kunna skriva till utan att hålla igen för du verkar vara precis som jag :) Bortsett från att du har kommit en bra bit längre.



Angående allt det där med kändisar och så. Jag började ju lyssna på Westlife kanske ½-1 år efter att dom hade bildats och släppt sitt första album. Jag har älskat dom sen dess. Jag hade aldrig råd att gå på någon konsert och jag hade heller inte någon som kunde följa med mig på dom. När jag sen fick träffa dom det datumet som jag skrev om så grät jag ögonen ur mig av lycka. Jag kunde inte sluta. :P

Det du berättade om (såg det inte som skryt btw, det var kul att läsa) var riktigt ballt. Han lillebrorsan från Våra värsta år ska tydligen vara riktigt cool och ödmjuk.



Jag har tonvis med autografer haha :) Jag älskar det faktum att alla de som jag ser upp till hade vidrört vid en av mina ägodelar. Det har hållt i skivan/pappret och skrivit någonting till mig. ryser :D



Vad häftigt! Själv håller jag på att skriva en bok just nu. "Dotter till alkoholens bästa vän" är namnet för tillfället, men det hinner med all säkerhet ändras tills det att jag är klar.

Sen älskar jag det faktum att du har en bild från Buffy och vampyrerna i din header. Sarah Michelle Gellar.... gah hur go är du liksom :D

Fortsätt att pladdra på :)



Kram

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden