Hur man får tjocka ögonbryn-looken!

 
 
Jag har ju grova, mörka ögonbryn som jag aldrig har fattat hur man hanterar eller stylar... Jag har typ samma form och sort som Megan Fox. Så jag ska pröva styla dem imorgon!
 
1 I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

svar: Ja - det är jobbigt att vara nedstämd av ingen anledning alls. :P Men jag tror det kan bero på att jag håller på att bli sjuk, för jag känner mig riktigt hängig idag.
Eller så är det bara allergin som spökar.
Men idag är det bättre i alla fall. Känner du dig bättre idag?

Ja gud ja, det kan jag absolut förstå. Det är ju det som ger mig ångest när jag publicerar noveller på bloggen. Nu är det ju inga "viktiga" personer som läser dom - men det är ändå samma känsla liksom.
Ja precis och för sina noveller, böcker och texter. Man vill ju att folk ska gilla det man gör - men alla kommer ju inte att göra det. ^^ Får ont i magen bara jag tänker på det ju :P

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden