LA-biljett bokad!

I helgen har jag varit i Stockholm och träffat de nya deltagarna för World Championship of Performing Arts. Deltagarna i år var så mycket mer etablerade än förra året, vilket är jättebra för våra chanser att lyckas i Los Angeles i Juli.

los angeles sunrise Pictures, Images and Photos

Los Angeles, my love... snart återförenas vi, den 4 Juli-16 Juli. Jag lyckades knipa en biljett för 7000:- bara 17 dagar innan avresa och det kostar ju 10000 så här sent, egentligen.
1 I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

svar: Visst gör man? :))

Det är samma här faktiskt! Det är ju oförskämt hur charmig en vampyr kan vara. Hehe, var på väg att skriva människa... men ja.

Vad häftigt :) Jag får ta och kolla in den då och se ifall det är rätt adress först och främst.
Jag vet inte om jag någonsin kommer att våga skicka in min bok till ett förlag. Jag är en sån perfektionist när det gäller skrivande (i alla fall när jag skriver noveller eller så) och ja - jag skulle få ett nervöst sammanbrott x2000.
Men min mamma ska trycka upp den på sitt jobb och så vill Niclas Wahlgren bland annat ha ett ex. ^^

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden