Fråga: Vad är din dröm?

Detta är en fråga till er där ute. Jag frågar alla människor detta. Det är vad jag värdesätter mest på jorden. Det definierar den du är. Så säg mig nu. Ni får gärna berätta mer. Jag ger er gärna tips också, ibland ser man inte själv en lösning.
Min egna dröm är:
1 Sahan ( Besöök ) <33:

skriven

Älskar din header den e jääääääätte fin vilket program använde du? , gimp photoshop?

Besök gärna min blogg om du vill.



Puss hejdå<3

2 CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!:

skriven

härlig blogg:D

3 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

skriven

Svar:

Ja jag skrev massa noveller som tonåring, så har liksom de avbockat kan man säga. Inte riktigt intresset för att göra om det. Jag har ju ADD/asperger som också gör att jag snöar in mig på ett intresse i taget, gör bara en sak åt gången som jag verkligen brinner för och hittills har de aldrig vart samma två gånger. Men försöker nu koncentrera mig på bloggen till 110% så skriva något är inte aktuellt :)



Men kul att du skrivit en massa, fortsätt så så kommer din dröm tillslut att slå in :)



Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden