Har varit på kostymprovning inför kommande inspelning!

Jag blev skitful... i första klädseln, jag såg ut som en kristen, perfekt, ung kvinna från 60-talet. Men som tur var
fick jag den ändrad till lite mer urringning och lite mer färg. Så jag fick lite mer Marilyn Monroe-style ändå.

Efter det så fick jag peruken... superkort page med lugg och tupering. Lite annorlunda från min mods-karaktär i
Upp Till Kamp kan man säga. Smink/kostym-avdelningen sa att jag blev snygg så jag får lita på dem.

Jag kom dit med blött, tovigt hår efter att ha sprungit runt i ösregnet och letat i 15 minuter, försenad blev jag också. Men nu är det gjort!



Inspelning i Juni! Då får ni se bilder på min vackra karaktär...



Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden