Screenwriting Today

Karaktären Jamie, jag behöver en musa, en riktig skådespelare i huvudet när jag skriver. Har alltid använt Kyle Gallner i mina tidigare manus, men denna gången behövde jag någon lite äldre och lite skäggigare. Lite Mark Wahlberg, lite Ryan Gosling... har tänkt och tänkt och kom fram till denna människan, och att han passar perfekt, inte bara utseendemässigt, han passar bra som kvinnomisshandlare också:
Charlie Hunnam



Han har ett pretty-face, men när han spelar så kan han vara riktigt hård, men han kan vara riktigt känslosam också därför är han perfekt. För tro inte att man kommer hata min "Jamie" bara för att han är kvinnomisshandlare, han är ju inte det egentligen, han bara råkar behöva slå lite på en tjej som provocerar för att hon råkar gilla att slåss. De har en komplicerad situation.
Nästa steg: Hitta en musa för min kvinnliga huvudroll.
1 ami:

skriven

Oj, jo det var jag! glömde skriva mitt namn, sorry :)

Jo det är riktigt fint och sjukt bra för då vet man vart man har sina grejer och man ser dom :D



haha ja, har du några favoriter inom film/serier? :D

2 danten89:

skriven

Klart du skulle få? ;)

3 agnes:

skriven

sv: japp det är den verkligen! :)

4 Karolina:

skriven

Åh vad roligt att du hittat till min blogg!

Sv: Idag mår jag riktigt bra, hur mår du själv? :)

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden