The Secret Circle och Ringer blir nedlagda :'(

Jag kan inte uttrycka min sorg och ilska nog... tänker inte ens försöka. Fasen också!
Nu när jag vet att Ringer inte kommer tillbaka, så har det fått ett helvetiskt dåligt slut!! Systrarna fick ju aldrig mötas och konfrontera varandra... WTF?


The Secret Circle har jag inte sett sista avsnittet av, men nu kommer jag nog aldrig göra det heller, för... when it's over then it's really over.

CW har inte gjort annat än att döda alla serier jag gillar... Buffy/Angel, Veronica Mars, Dollhouse, The Secret Circle, Ringer... Varför påbörja serier om dem bara ska köra på med skit som Vampire Diaries, Nikita, Hart of Dixie, 90210...

Hoppas någon annan plockar upp Ringer och The Secret Circle, de enda två serierna på CW som jag följer, dem cancel-ar de bara! :(

Skriv under här för TSC: Please do not cancel The Secret Circle! Petition | GoPetition

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden