Tre tecken på PMS hos mig just nu...

1. I morse skulle jag med spårvagnen, men han stängde precis innan jag satte foten innanför dörren, så log han åt mig och skakade på huvudet, sedan körde han iväg. I normala fall hade jag inte brytt mig, men just idag vill tårarna falla för denna vardagliga ondska som finns hos Västtrafik.
2. Efter det så lämnade jag min hund i en tillfälligt obebodd lägenhet för jag trodde hon kunde vara där några timmar medan jag jobbade. Så skulle jag hämta henne för att åka iväg för att jobba på annan ort. Då fick jag inte åka och hämta henne, utan vart tvungen att åka långväga ifrån henne. (Ordnade någon som kunde hämta henne men ändå...)
Så nu ligger jag har ensam i en säng utan henne, och är jätteledsen, kommer inte få träffa henne förrän på Tisdag nu :(
3. Sist men inte minst - jag kan inte tänka klart! Eller jag kan inte tänka alls :/
= PMS, skulle inte varit så känslig annars, tror mensen kommer inom de närmsta dagarna... suck...(TMI, jag vet)

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden