Vilka magkramper jag har idag...

Jag fattar inte vad det är. Igår mådde jag super-illa, sedan vart det magkatarr. Idag var det tarmarna, och dem smärtar mer och mer. Men det gör också väldigt ont i livmodern, så jag hoppas att allt bara har med mens att göra. 

Om jag ska få mens betyder det dock att jag ska ligga och gnida på golvet hela natten, och få ont i lever/njure pga av alla smärtstillande jag tar. Så rolig vecka jag har framför mig!

:D -- :) -- :/ -- :| -- :( -- D:
1 Anonym:

skriven

Usch det dära låter inte så skoj, :\

2 En chic mammas bekännelser:

skriven

Visst har hon Lilla skruttan. Allt bra denna kväll??

3 sara:

skriven

Tack så mycket för din kommentar! Jag blev verkligen jätte glad :) Det värmer. Hoppas du mår bättre snart!

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden