Tillbaks igen...

Tillbaka igen, här på bloggen. Den senaste tiden har jag tränat väldigt mycket, speciellt med XHIT Daily på Youtube, men hittade en annan channel med en fantastisk video. En 10 minuters video där du tränar magmusklerna ståendes och du märker inte ens att du har tränat förrän du efteråt har extrem träningsvärk i 5 dagar!! I alla delar kring midjan/höften – mage, sida och rygg. Är jätteglad över denna videon eftersom jag hatar att ligga på golvet för att träna magen.
 
Här är videon!
(Tips: I träningsvideor, stäng av ljudet på videon och träna till din egen favoritmusik och slipp när tränaren babblar...)
 

 

En annan sak jag gjort den senase tiden är att plugga spanska obsessivt. Jag har absolut inget annat att göra ändå. Så, utöver min privatlärare som jag träffar en gång i veckan, så studerar jag med ett helt fantastiskt dator program vid namn "Fluenz Spanish", läser barnböcker på spanska och ser på Argentinska telenovela (såpor).
 
 
Här är allra första spanska lektionen i Fluenz Spanish för den som känner sig sugen! Fluenz finns även i andra språk som italienska, franska, tyska och kinesiska. Jag rekommenderar starkt! Fluenz Spanish finns i 5 nivåer, jag är nu i mitten av nivå 3.
 
 
 
Hela dagarna pluggar jag spanska, och tränar 1,5 timmar med yoga 30 min. Så därför hann jag inte med att blogga något.
 
Glad Påsk, Sverige!

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden