1 KMStyle:

skriven

- låter underbart! min plan är också att lämna sverige för något varmare land i framtiden:)

2 sara:

skriven

Vad roligt att lära sig ett nytt språk! Har läst Spanska i tre år, men det var snart tre år sen och man glömmer snabbt.

Svar: Ja, jag läste också tre år i högstadiet, men jag lärde mig typ ingenting plus att det var 6 år sedan jag slutade högstadiet. Men nu när jag pluggar seriöst, så hittar jag massa gamla saker i minnet som jag faktiskt lärde mig i skolan.
Janilee

3 LYFTMER:

skriven

Åh va duktig du är, det är ju svårt att lära sig ett nytt språk.. själv är jag spansktalande och försöker lära mig thailädnska då min kille är från Thailand och det är ju jättesvårt :P

Svar: Ja, min pojkvän är spansktalande så jag förstår. Men thailändska måste vara mycke svårare. Man kan ju åtminstone koppla mycket spanska ord med engelska(om man kan engelska redan) eftersom det är latin.
Janilee

Kommentera här:

Reviresco - Rock n Roll livet i Hollywood Personligt
Jubileumsregattan.se Superblogs Bloggparaden